bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi13
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu5
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- sözlükteki gizli düşmanım8
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- her insanın bir cini olması7
- içtim şarabı13
- venezuella depremi3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- japonya7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- kadir inanır22
- of çok sıkıcı olmanız2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- şafak çak2
- aşure yapan sözlük kızları7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çift katlı otobüs2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- rakı sevmemek6
- insan olmaya ceyrek kala3
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- kemalist dünya24
- bazen şık bazen relax mod2
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- en son ne yediniz2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- çok güzel ama manyak kadın7
- aşk5
- mustafa kemal atatürk7
- hanımefendi2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- true'nun çaylak olması16
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- anın görüntüsü20
= dürüstlük,
= işini doğru yapmak
-) 2004 2005 yılı, o zamanlar evliyim, tatile portekiz'e gidip gelmişiz arabayla, arabada kırmızı uyarı ışığı yanıyo. Türk tamirciye götürdüm, bizimkiler bu işten anlar, diye. Adam abi bu arabanın işi uzun, iyi ki bana gelmişsin, bu arabayı 2 3 gün bana bırakman lazım, alman'a gitseydin bin 1200 euro paranı alırdı, ben sana 600 bilemedin 650 euro'ya arabayı cillop gibi yaparım, dedi...600 euro gene de çok para, ben bi düşüniiim, dedim...
Bi alman var, eski 2.dünya savaşından kalma uçak hangarında atölyesi var, herifin boğazından bileklerine kadar dövme var, bertie...bizim türklere çok aykırı bi tip. Almanlar diyolar ki, sen türksün, senin türk adam iyi, ama sen bertie'ye de gene de göster arabayı...gittim bertie'ye...
3 alman çalışıyolar orda. Hepsi dövmeli küpeli tipler.. bertie hanginiz, dedim, biri, benim dedi...sorunu anlattım, çalıştır bakiim arabayı dedi, baktı, haaa bu araba (audi) bunu çok yapar, şu rampadaki arabayı bitiriim, sonra bunu kaldırırız sen arada bi kahve iç, dedi. Arabayı bitirdi, tamam, yanaş, dedi...Arabayı kaldırdılar, bişeyi açıp bişey akıttılar bi maşrabaya, bi kelepçeyle, bi boruyu değiştirdiler.. .indirdiler arabayı...adam bana bu böyle 3 4 yıl idare eder, sonra gelirsin gene değiştiririz, dedi...
Yeminle bütün iş 10 dk sürmedi!! 7 dk falan sürdü!!
Dedim, borcum ne, dedi, biz bu parçaları araba mezarlığından söktük, bize maliyeti yok, ama sen sembolik olarak bi 10 euro ver!!
20 euro verdim!!...
Yani...
Dürüsttür almanlar ..
= işini doğru yapmak
-) 2004 2005 yılı, o zamanlar evliyim, tatile portekiz'e gidip gelmişiz arabayla, arabada kırmızı uyarı ışığı yanıyo. Türk tamirciye götürdüm, bizimkiler bu işten anlar, diye. Adam abi bu arabanın işi uzun, iyi ki bana gelmişsin, bu arabayı 2 3 gün bana bırakman lazım, alman'a gitseydin bin 1200 euro paranı alırdı, ben sana 600 bilemedin 650 euro'ya arabayı cillop gibi yaparım, dedi...600 euro gene de çok para, ben bi düşüniiim, dedim...
Bi alman var, eski 2.dünya savaşından kalma uçak hangarında atölyesi var, herifin boğazından bileklerine kadar dövme var, bertie...bizim türklere çok aykırı bi tip. Almanlar diyolar ki, sen türksün, senin türk adam iyi, ama sen bertie'ye de gene de göster arabayı...gittim bertie'ye...
3 alman çalışıyolar orda. Hepsi dövmeli küpeli tipler.. bertie hanginiz, dedim, biri, benim dedi...sorunu anlattım, çalıştır bakiim arabayı dedi, baktı, haaa bu araba (audi) bunu çok yapar, şu rampadaki arabayı bitiriim, sonra bunu kaldırırız sen arada bi kahve iç, dedi. Arabayı bitirdi, tamam, yanaş, dedi...Arabayı kaldırdılar, bişeyi açıp bişey akıttılar bi maşrabaya, bi kelepçeyle, bi boruyu değiştirdiler.. .indirdiler arabayı...adam bana bu böyle 3 4 yıl idare eder, sonra gelirsin gene değiştiririz, dedi...
Yeminle bütün iş 10 dk sürmedi!! 7 dk falan sürdü!!
Dedim, borcum ne, dedi, biz bu parçaları araba mezarlığından söktük, bize maliyeti yok, ama sen sembolik olarak bi 10 euro ver!!
20 euro verdim!!...
Yani...
Dürüsttür almanlar ..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar