bugün
- true'nun çaylak olması13
- anın görüntüsü18
- kadir inanır14
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım2
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- israil3
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- özlü sözler5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- arkadaşlar ben supernatural izlemeye gidiyorum2
- yazarların iyi olduğu konular9
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalist dünya19
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- yürüyüş flörtü3
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- bulla dava açmak3
- evagreen2
- the saturdays2
- izmir de cami var mı2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- egay bey birader2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- bana dönmek istiyormuşsun2
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ktç abinin çaylak olması5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- galatasaray lobisi11
- feminist sloganı2
- ciguli kral3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
Sen her gece yatarken Galatasaray'i düşünüyorsun ali Koç. Hatta kalktığında da düşünüyorsun.
Senin bu saplantılı halin yüzünden koca Fenerbahçe kulübü saçma sapan durumlara giriyor. Sürekli ağlıyorsun, her durumdan kendine mağduriyet çıkarıyorsun. Fenerbahçe'nin not ettiği yok. Gaza getirdigin bı topluluk var sadece. ilk defa mi taraftar sahaya indi bu ligde? Daha önce Galatasaray'in başına da geldi ve olması gereken neyse o oldu. Osayi haklı oldugu halde sinirine yenik düşüp zaten güvenliğin yakaladığı adama girismese bu olaylar olmicak. E bunun da kuralda cezası var, vermesinler mi?
Ligden çekilmek ne alaka ya da süper kupa maçına çıkmamak ne alaka? Erteleme talep ettiniz kabul olmadı bundan mi? E Galatasaray'in da çoğu erteleme talebi kabul olmadı. Bayern maçından önce çıktı bjk maçına.
Nedir sizi böyle gaza getiren? Taraftar tabi ki her durumda sahip çıkacak savunacak tuttuğu takımı ama bı dönüp özeleştiri yapacak kendi içinde, ulan biz napiyoruz ne bu durum diye.
Sürekli Galatasaray'ı konuşup saplantı yapıp üzerine taklit etmek ne saçma sapan bı durum arkadaş. Hocası cikiyo aynı, başkanı cikiyo aynı.
La yeter amk taraftarı birbirine düşürmekten başka bı sikim yaptığın yok. Bı sus oyna amk.
Senin bu saplantılı halin yüzünden koca Fenerbahçe kulübü saçma sapan durumlara giriyor. Sürekli ağlıyorsun, her durumdan kendine mağduriyet çıkarıyorsun. Fenerbahçe'nin not ettiği yok. Gaza getirdigin bı topluluk var sadece. ilk defa mi taraftar sahaya indi bu ligde? Daha önce Galatasaray'in başına da geldi ve olması gereken neyse o oldu. Osayi haklı oldugu halde sinirine yenik düşüp zaten güvenliğin yakaladığı adama girismese bu olaylar olmicak. E bunun da kuralda cezası var, vermesinler mi?
Ligden çekilmek ne alaka ya da süper kupa maçına çıkmamak ne alaka? Erteleme talep ettiniz kabul olmadı bundan mi? E Galatasaray'in da çoğu erteleme talebi kabul olmadı. Bayern maçından önce çıktı bjk maçına.
Nedir sizi böyle gaza getiren? Taraftar tabi ki her durumda sahip çıkacak savunacak tuttuğu takımı ama bı dönüp özeleştiri yapacak kendi içinde, ulan biz napiyoruz ne bu durum diye.
Sürekli Galatasaray'ı konuşup saplantı yapıp üzerine taklit etmek ne saçma sapan bı durum arkadaş. Hocası cikiyo aynı, başkanı cikiyo aynı.
La yeter amk taraftarı birbirine düşürmekten başka bı sikim yaptığın yok. Bı sus oyna amk.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar