bugün
- true'nun çaylak olması15
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet4
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kadir inanır14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- velvet28
- 2026 dünya kupası27
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- futbol21
- kendi kendine gülmek3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- israil2
- 20102
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- yazarların iyi olduğu konular9
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalist dünya19
- 27 haziran 20262
- özlü sözler5
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- seri gizli artı oy veren melek7
- 26 haziran 20266
- zor zaman şarkıları2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- ıhlamur kokusu2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ırak2
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- birader yazar olmak13
Büyük sıçmıştır. Tete, zaha, ndombele, kerem demirbay, angelinho, ziyech gibi futbolu unutmuş ya da bitmiş kişileri aldı. Antrenmanlara gelmeyen pikardiye en büyük maaşı bağladı. Ekşi'de bi gsli güzel yazmış, copy paste yapıyorum;
"bok gibi bir transfer sezonunun ardından, takımın başında bir de okan buruk ısrarıyla iyice üzerine tüy dikildi. ben şimdi kendisine buradan (eğer buraları ezkaza denk gelip şans eseri okursa) sormak isterim. sorumu sade bir vatandaş ve galatasaraylı olarak soruyorum: 6'da 1 kadro değerine sahip takım seni içeride dışarıda elini kolunu sallaya sallaya silkeliyor. evinde oynadığın maçta 1 puanı mucize eseri kurtarıyorsun, deplasmana gidiyorsun, oynadığın oyun sadece arkaya top şişirip her topu rakibe vermek ve kontra yiyip rakibi kovalamak. 90 dakika bu çileyle geçti. maça başlanan ilk 11'inden tut, oynanmaya çalışılan oyuna kadar her anlamda kepaze olduk. yok mücadeleymiş, yok azimmiş, bunlar osuruk laflar. yemişim mücadelesini sayın erden timur. yüz milyonlarca tl para harcayıp, "şampiyonlar ligi'nde iddialıyız" sloganları üfürüp, şu kopenhag'ın önünde gruptan çıkamıyorsak; sizin yapılanmanızın da, oynatacağınız, oynatacağınız futbolun da, aldığınız yaptığınız transferlerin de ta...
yazıklar olsun. şimdi de "uefa avrupa ligi'ni kazanacağız" diye mi kandıracaksınız milleti?"
"bok gibi bir transfer sezonunun ardından, takımın başında bir de okan buruk ısrarıyla iyice üzerine tüy dikildi. ben şimdi kendisine buradan (eğer buraları ezkaza denk gelip şans eseri okursa) sormak isterim. sorumu sade bir vatandaş ve galatasaraylı olarak soruyorum: 6'da 1 kadro değerine sahip takım seni içeride dışarıda elini kolunu sallaya sallaya silkeliyor. evinde oynadığın maçta 1 puanı mucize eseri kurtarıyorsun, deplasmana gidiyorsun, oynadığın oyun sadece arkaya top şişirip her topu rakibe vermek ve kontra yiyip rakibi kovalamak. 90 dakika bu çileyle geçti. maça başlanan ilk 11'inden tut, oynanmaya çalışılan oyuna kadar her anlamda kepaze olduk. yok mücadeleymiş, yok azimmiş, bunlar osuruk laflar. yemişim mücadelesini sayın erden timur. yüz milyonlarca tl para harcayıp, "şampiyonlar ligi'nde iddialıyız" sloganları üfürüp, şu kopenhag'ın önünde gruptan çıkamıyorsak; sizin yapılanmanızın da, oynatacağınız, oynatacağınız futbolun da, aldığınız yaptığınız transferlerin de ta...
yazıklar olsun. şimdi de "uefa avrupa ligi'ni kazanacağız" diye mi kandıracaksınız milleti?"
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar