bugün

bülent ecevit

Orospu çocukları depremde 1 hafta sonra edebiyatı yapıyor ama öyle bir şey yok.

17 ağustos depreminde asker devlet halk hep oradaydı ellerinden geleni yaptılar.

Gidin sorun oranın halkına anlatsınlar.

O zaman ne sosyal medya vardı ne iletişim araçları bu kadar yaygındı.
© copyright 2005 - 2026