bugün

noam chomsky

Malum teröristlerden militan diye bahseder.Türkiye'de hak ve özgürlükleri için mücadele eden ezik toplum olarak görür. Bizim özür dileyen aydıncıklar da buna bayılır.Bunak işte.
© copyright 2005 - 2026