bugün

şikesaray

Fener ağlama demiş bide la ezik. Ligde s.kmeyen kalmadı şunları, hâlâ fenere laf ediyorlar utanmadan.

Bak ne demiş eski kaptanınız bülent korkmaz;



Herkes biliyor 6s'nin nasıl şeref yoksunu bir kulüp olduğunu, özellikle de kulüpten geçip gidenler. Ümit karan, hasan şaş vs hepsi biliyor, hepsi söyledi açık açık. ama herkesin dile getirmesi için de ayrı bir şeref lazım.

Neyse barcelona karşısında başarılar. Umarım fark yemezsiniz. Umarım turu geçersiniz de, ülke puanına katkınız olur.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026