bugün

hiç survivor izlemeyen yazarlar

izleyip de beğenmeyeni anlayışla karşılıyorum ama bir kez bile izlemeyip sekter bir tavırla sevmeyene saygı duyamıyorum. hele ki izleyenlere sataşmaları beni bitiriyor. survivor izlemeyince madalya verecekler sanki.
© copyright 2005 - 2026