bugün

yemekteyiz

bu haftaki yarışmacılardan alessandro ve adını hatırlayamadığım fransız bayana bayıldığım yarışma.hatta fransız bayan "30 senedir ayrılamıyorum burdan.bir kere gitmek istedim ama kopamadım" sonra sahil şeridinde yürürken atatürk ün heykelini gördüğünde "seni çok seviyorum." demesi öyle hoştu ki.kesl kafalı arkadaşsa gayet gıcıktı herşeye bir bahane bulmalar çiğ köfteyi kendim yaptım yutturmaları falan çok aptalcaydı.diğer gruplara göre daha kaliteli yarışmacıların olduğuysa bir gerçek.alessandro ya gelince bu adam çok tatlı çok şeker gelsin arkadaşım olsun ben anlatıyım o dinlesin falan güzel olur yani.*
© copyright 2005 - 2026