bugün

sevgilisini terk ettiği için pişman olan erkek

geçerli bir nedeni yoktu, ortada hiç kötü bir şey yoktu, öylece terk etmişti. şimdi de vicdan azabı çektiğini öğrendim. asla beni umursamaz diyordum ama vicdan azabı çekmesine şaşırdım. itiraf sayfasına da ondan başka kimseyi sevmeyeceğimi bilsem de falan filan. ikimizin iyiliği (!?) için tek başına vermiş bu kararı.
durumlar nedir sizce.
© copyright 2005 - 2026