bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet6
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- birsin allahım2
- 2026 dünya kupası27
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- sözlüğü bırakmak istemek8
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok8
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yazarların iyi olduğu konular9
- üniversitelerin gereksiz olması12
- anın görüntüsü17
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- özlü sözler5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 20266
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- erleg han ile revani yemek3
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- galatasaray lobisi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- zor zaman şarkıları2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ıhlamur kokusu2
- yürüyüş flörtü3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
görsel
https://twitter.com/GulayDmr07
Kardeşim bunlar niye böyle ya?
Neden hep işine geldiği kadarını anlatır bu çakma, yalancıktan Atatürkçü cehape'li Kılıçdaroğlu'cu sol çomarlar anlatın bu abinize.
Anlatın ki bu sol çomarların şerefsiz olanlarından hiç anlamayan abinizi bilgilendirin biraz gençler.
Gerçekten de hiç anlamıyor bu abiniz bunların ne yaptıklarını, ne yapmaya çalıştıklarını.
Bir gün Atatürkçü oluyorlar, bir gün Solcu oluyorlar, bir gün Türkçü oluyorlar.
Her kalıba giriyorlar!
Bir bilgi mi veriyorlar misal, kendilerini aklayacak kadar anlatırlar, fazlasını anlatmazlar.
Bir şey mi söylüyorlar misal, kendilerini haklı çıkaracak kadar yalanlarla çarptırırlar olayları anladınız mı?
Bu başlıkta da, yazılanda da öyle bir şey sezdim sonucu mu çıkar artık orasını size bırakayım.
Velhasıl Kelam, ben de bir şehit kardeşi olarak Recep Tayyip Erdoğan'cıyım!
Ülkemizi bu yalancıktan çakma Atatürkçü alevi mezhepçilerine de yedirecek değiliz Allah'a şükür!
AKP'yi açılım zamanı desteklemedik ama şimdi destekliyoruz.
Çünkü Pekaka'lılara saksofon çalan, gırtlak genişleten Ulu Önder düşmanı çakma Atatürkçüleri görüyoruz bizler gençler.
Bu yalancıktan Türkçü Atatürkçüler eğer Allah için gerçekten Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ümüzü biraz olsun seviyor olsaydı, onun milli mirasına ihanet edip Has Kemalist Atatürkçüleri CHP'den atıp yerlerine pekaka'lıları dehaşkahpece'lileri alan Kılıçdaroğlu cehape'sinin peşinden mi giderlerdi?
Allah rızası için biraz izan sahibi olun da düşünün bu abinizin dediklerini.
Bakın ne olursunuz insanları yalanlarınızla çıldırtmayın.
Yok açılımcı müptezeller diyorlar ya bir de.
Ulan biz o zaman AKP'yi en ağır dille eleştirdik amma baktı barıştan anlamıyor bunlar, şimdi pekaka'lıların içinden geçiyor AKP!
Sanki akp açılım derken hakkari'de özerklik vermek isteyen Alevi Mezhepçisi Atatürk düşmanı Kılıçdaroğlu diye bir gerçek yokmuş gibi dalga geçmeyin artık bizimle.
Rica ediyorum.
https://twitter.com/GulayDmr07
Kardeşim bunlar niye böyle ya?
Neden hep işine geldiği kadarını anlatır bu çakma, yalancıktan Atatürkçü cehape'li Kılıçdaroğlu'cu sol çomarlar anlatın bu abinize.
Anlatın ki bu sol çomarların şerefsiz olanlarından hiç anlamayan abinizi bilgilendirin biraz gençler.
Gerçekten de hiç anlamıyor bu abiniz bunların ne yaptıklarını, ne yapmaya çalıştıklarını.
Bir gün Atatürkçü oluyorlar, bir gün Solcu oluyorlar, bir gün Türkçü oluyorlar.
Her kalıba giriyorlar!
Bir bilgi mi veriyorlar misal, kendilerini aklayacak kadar anlatırlar, fazlasını anlatmazlar.
Bir şey mi söylüyorlar misal, kendilerini haklı çıkaracak kadar yalanlarla çarptırırlar olayları anladınız mı?
Bu başlıkta da, yazılanda da öyle bir şey sezdim sonucu mu çıkar artık orasını size bırakayım.
Velhasıl Kelam, ben de bir şehit kardeşi olarak Recep Tayyip Erdoğan'cıyım!
Ülkemizi bu yalancıktan çakma Atatürkçü alevi mezhepçilerine de yedirecek değiliz Allah'a şükür!
AKP'yi açılım zamanı desteklemedik ama şimdi destekliyoruz.
Çünkü Pekaka'lılara saksofon çalan, gırtlak genişleten Ulu Önder düşmanı çakma Atatürkçüleri görüyoruz bizler gençler.
Bu yalancıktan Türkçü Atatürkçüler eğer Allah için gerçekten Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ümüzü biraz olsun seviyor olsaydı, onun milli mirasına ihanet edip Has Kemalist Atatürkçüleri CHP'den atıp yerlerine pekaka'lıları dehaşkahpece'lileri alan Kılıçdaroğlu cehape'sinin peşinden mi giderlerdi?
Allah rızası için biraz izan sahibi olun da düşünün bu abinizin dediklerini.
Bakın ne olursunuz insanları yalanlarınızla çıldırtmayın.
Yok açılımcı müptezeller diyorlar ya bir de.
Ulan biz o zaman AKP'yi en ağır dille eleştirdik amma baktı barıştan anlamıyor bunlar, şimdi pekaka'lıların içinden geçiyor AKP!
Sanki akp açılım derken hakkari'de özerklik vermek isteyen Alevi Mezhepçisi Atatürk düşmanı Kılıçdaroğlu diye bir gerçek yokmuş gibi dalga geçmeyin artık bizimle.
Rica ediyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar