bugün

cahil

Ülkede maalesef 10 kişiden 6 sında bulunan, hastalık desem değil hatta hastalıktan da beter olan, insanlığın sonunu getireceğine inandığım şey. Yazacak olsam kelimeler yetmez de... Değmez işte boşverin.

Ne güzel demiş Mevlana;
“cahille girme münakaşaya...
Ya zıplatır sinirlerini tavana..!
Ya da yazık olur adabına.”
© copyright 2005 - 2026