bugün

bencil

bencildeki e'yi uzun, kalın ya da uzun-kalın (ki bu ayılıkta sınır tanımamak artık) söyleyenler olmasaydı, kişi başına düşen yol, su, elektrik miktarı da artardı ne güzel..

aba altından bencillik mi ediyorum lan yoksa?
© copyright 2005 - 2026