bugün

mor minder

izlemedim ama Norm ender'e diss attıysa adamdır. Mal olmayın aq norm ender sahtekarlığını görmek zor değil. Azcık beyin yeter diye düşünüyorum.

Bir diss imiş.

Edit: dinledim, adam duygularıma tercüman olmuş ama şarkı kötü, normdan kötü olmasın.
© copyright 2005 - 2026