bugün

abberline

eskişehirspor - galatasaray maçını beraber izlemek istediğim lakin karşı tribünümde olduğu için bunu teklif dahi edemediğim yazar kişi.

arkasını dönüp galatasaraylı taraftarlara hareket çeken taraflarların içinde yer aldığını düşünmüyorum. * * * aynı dertten müzdarip olarak maça gittik lakin o daha şansızdı... yani öyle olduğunu düşünüyorum o kadar fanatik arasında.

herneyse. eğer bir daha varuna cafe'de zirve düzenlenirse ilk tanışmak istediğimdir.
© copyright 2005 - 2026