bugün

fazıl say

Reisi Kemalistlere ayakta alkışlattı. Zaten onlarda bunu bekliyormuş.
Resme tepki verenlere katılmıyorum. Ülkenin seçilmiş cumhurbaşkanına gösterdiği saygı say'ı küçültmez aksine büyütür.
Demedi demeyin fazıl'ı dün alkışlayanlar şimdi hakaret eder.
© copyright 2005 - 2026