bugün
- 19 yaşında kızla yatmak8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- ilişkiye bir süre ara vermek4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması2
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- bir şeyler söyle4
- eski eşle tekrar evlenmek5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- kadir inanır22
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- içtim şarabı13
- ankara nın en güzel yanı2
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- versuch2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- anın görüntüsü22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- gitme diye yalvarmak6
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sabaha kadar okunacak kitap4
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- x in memeleri3
- aşure yapan sözlük kızları7
en son bir haber sitesine mi ne röportaj vermiş, demiş bana hakaret edenler bile gizliden gizliye beni dinliyor diye. normcum şunu anla artık, senin dönemin bitti. 2007-2010 araliginda yaptigin ciktik yine yollara, depresyon oteli gibi şarkılarla hakkını teslim ettin ama orada bırakmalıydın. en son yaptığın albüm de kara toprak ve yarem(biraz 2.sınıf aşk şarkısı gibi gelebilir ama altyapı ve mastering çok başarılı) dışında gayet vasatın altı. dream tvde çıktığın programı da izledim, biz sokağı anlatıyoruz sokaktan besleniyoruz diyip albümde kezban diye şarkı yapman da son derece abes. şarkının nakaratı aynen şu:
dırdır edip yine saçmala dur ama şişt kız bak bi ne diyeceğim?
bu mu sokağı anlatmak amk, o dream tv roportajinda da o şarkıya bir ton analiz kasmış, yok günümüz popüler kültürünu eleştirdim yok bazı genç kızlara gönderme yaptım.. geçen de arkadaşım gösterdi yine konserde sansara cezaya fuata sallamış. yazık, elinde kalan üç beş sana sadık hayranınla prim kasmaya çalışıyorsun. hele bu kendini normcu diye nitelendiren norm endere tapan kitle de tam trollük. yani bu norm enderin diğer rapçilere laf attığı videoların altındaki yorumlara bakarak hayran kitlesinin yaş ve zeka seviyesi hakkında az buçuk bir fikre varabilirsiniz. geçen birisi youtubeda bir videonun altına yazmış. aynen şu şekilde:
norm kraldır gerisi yalan moruk zamanında o piç de bendim dissiyle bütün rapçileri bitirdi. wtf? diss diye attığı şarkı da sırf küfür yani sanmayın ki kelime oyunlariyla zekasını falan konuşturmuş. ama her şey bir yana, kendi kitlesinin gündeminde nasıl duracağını çok iyi biliyor ve bir şekilde kendini hatırlatıyor. ama kendisine hala saygım vardır, çıktık yine yollara ve depresyon oteli parçaları sağolsun.
dırdır edip yine saçmala dur ama şişt kız bak bi ne diyeceğim?
bu mu sokağı anlatmak amk, o dream tv roportajinda da o şarkıya bir ton analiz kasmış, yok günümüz popüler kültürünu eleştirdim yok bazı genç kızlara gönderme yaptım.. geçen de arkadaşım gösterdi yine konserde sansara cezaya fuata sallamış. yazık, elinde kalan üç beş sana sadık hayranınla prim kasmaya çalışıyorsun. hele bu kendini normcu diye nitelendiren norm endere tapan kitle de tam trollük. yani bu norm enderin diğer rapçilere laf attığı videoların altındaki yorumlara bakarak hayran kitlesinin yaş ve zeka seviyesi hakkında az buçuk bir fikre varabilirsiniz. geçen birisi youtubeda bir videonun altına yazmış. aynen şu şekilde:
norm kraldır gerisi yalan moruk zamanında o piç de bendim dissiyle bütün rapçileri bitirdi. wtf? diss diye attığı şarkı da sırf küfür yani sanmayın ki kelime oyunlariyla zekasını falan konuşturmuş. ama her şey bir yana, kendi kitlesinin gündeminde nasıl duracağını çok iyi biliyor ve bir şekilde kendini hatırlatıyor. ama kendisine hala saygım vardır, çıktık yine yollara ve depresyon oteli parçaları sağolsun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar