beşiktaş

son iki sezondur bariz şekilde hakemler tarafından pasifize edilen türk takımı.

diğer torpilli renklilere sağlanan avantajın yüzde 20 si beşiktaşa sağlansa bu takım hersene şampiyon olur.

ha tabi unutmuşum, renkliler zor durumda borçları çokmuş da bu sebeple onlara destek veriliyormuş.şike şaibe tavan yaptı yine,milli takım dökülüyor.nerden baksan bitik durumda türk futbolu.

bit yavrusu(yavşak)renklilerde çıkmış hala beşiktaş kollanıyor diyorlar.

he kollanıyor ama negatif anlamda.

biraz utanın be,hayatınız yalan olmuş tuttuğunuz takımlarda yalan.
© copyright 2005 - 2026