bugün

dibi dibi rek

sırf avatarındaki "yalayan kedi animasyonuna" hürmeten fikrimi değiştirip bayramını ve doğum gününü kutladığım yazardır.

edit: avatarı çok tahrik edici. beni benden almıştır resmen, hmmm delicious...
© copyright 2005 - 2026