bugün

barisb

barış bi diye okuyorum nickini.

görünce mutlu ediyor, hoş sohbetim yok, etmek içinde yazmıyorum buraya(meriç de değilim amk) ama niyeyse muzip bir afacan gibi görünüyor gözüme. yaşça benden büyük şimdi afacan filan dedik dövmese bari.
© copyright 2005 - 2026