rottweiler

hala benimdir.

şimdiye kadar 2 rottweiler besledim, sorun varsa sor, ben seni bilgilendiririm...

edit: ayrıca senin tia olduğunu da hiç anlamadık zaten. ismini değiştirmişsin de, kalitesizlik hala orada duruyor...
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026