bugün

fenerbahçe

gidişattan tedirgin değilim.
büyük ihtimalle erken form tutturmak istemiyorlar çünkü ilerleyen maçlarda özellikle kötü havalarda ve takımda sakatlıkların başladığı son haftalara formda ve tam kadro girmek gibi bir plan var.
fener genelde bunu uyguluyor zaten. hani yavaş giden kaplumbağanın yarışı kzanması gibi.
ayrıca malatya maçında yeterince saldırgan ve mücadeleciydik.
© copyright 2005 - 2026