maskulist

kendisini daha bugün gördüm. daha önce denk gelmemiş yazıları. haberlerde basit bir olayda gördüğümüz "insaniyet namına yaptım!!!!" diye bağıran kıpkırmızı suratlı gömlekli abilerimizi hatırlattı bana.

sinirli gibi biraz. sakin olmasını diliyorum.
© copyright 2005 - 2026