bugün

nokia n70

yaklaşık bir sene kadardır kullandığım açılırken yarım saat bekleten çoğu programında ağırlıktan şikayet edebileceğiniz kaba saba ama adam öldürmek için kullanılabilecek bir telefondur...*
© copyright 2005 - 2026