bugün

sagra special

willy wonka nın çikolata fabrikasına gitmiş kadar olurdum küçükken bunlara gidince.
sonra teker teker kapandılar. geçenlerde çok kelalaka bir semtte bir tane gördüm, ya da gördüm sandım, bilemiyorum, ancak heyecanlandığım kesin.

bir de, garage vardır nispetiye caddesinde, hala kuruyorum bu dükkana. ne demek bilendim hatta. eskiden sağra specialdi kendisi zira.
© copyright 2005 - 2026