bugün

bu doru mu

Lütfen doğru olmasın.
Böyle bir neslin de ağzına tüküreyim amk. Ben şeyi vs. bitişik yazanlara üzülüyorum millet artık doğru yazamıyor.

Rezillik.
© copyright 2005 - 2026