bugün

sigarayı bırakmak

Yaşım 26 ve 15 yaşından bu yana cebimde düzenli olarak paket bulunur. Bu zamana kadar 2 defa bıraktım. ilkinde 3 ay içmedim , ikincisinde 1 ay içmedim. Ama ben şuna kanaat getirdim ki ;

bırakmak isteyen her türlü bırakır. inanın hiç zor bir yanı yok bırakmanın. Sen neden geri başladın diye sorarsanız , ben sigarayı seviyorum arkadaşlar. Gerçekten seviyorum, evet sağlığa acayip şekilde zararı var , ama ben yinede içiyorum . Belki bir gün çok sevdiğim bi insanla evlenirsem onun da çabalarıyla bırakırım sigarayı...
© copyright 2005 - 2026