bugün

beşiktaş

bedava penaltı,rakibe bedava kırmızı kart ve +7 uzatmaya rağmen;ezik gördüğü anadolu takımlarından birine berabere kalmak ile yetinmiş olan takımcık.Sorarsanız barcelona'dan bile iyiler.
© copyright 2005 - 2026