bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- kadınlar2
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- eski işyerine tekrar başlamak4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- içtim şarabı13
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- dünya12
- kolombiya4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- x in memeleri3
- kuran-ı kerim3
- insan5
- öldükten sonra bana ne olacak5
- opel frontera2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- almanya5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- her insanın bir cini olması8
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- 33 yaşında olmak3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- arşivlenmesi gereken resimler3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- ilgi manyağı3
- rakı sevmemek7
Spoiler içerir.
Olmamış filmdir. Önceki serilerle neredeyse hiç alakası yok. Serinin 7 filmini de ezbere bilen birisi olarak söylüyorum bunu.
Bir de jigsaw'ın aslında bir yardımcısı daha olduğu (röntgeni karıştıran adam) tam bir komediydi. Ters köşe yapacaz diye kasım kasım kasılmışlar. Ayrıca söz konusu adamın jigsaw'ın yardımcısı olduğunu açıklayan kısımları çok oldu bittiye getirmişler. Bir de filmdeki tuzakları hiç beğenmedim (ters pompalı tuzağı hariç). Bunda filmin yönetmeninin büyük payı olduğunu söyleyebilirim. Filmde sanki testere serisinden bir filmi değil de filmin hint yapımı çakmasını izliyormuşsunuz gibi bir hava var. ilk serilerdeki kaotik atmosferi, ambiansı tutturamamışlar. Ayrıca sonlara doğru iki kurbanın jigsaw'a ''john yapma etme bağışla bizi pişmanız'' vb demesi de tam bir fiyaskoydu. Adamların kendilerini tuzağa düşüren seri katil ile olan samimiyetine bak. Serinin ilk 7 filminde kurbanların çaresizliği çok iyi yansıtılıyordu. Burada o da yok. Filme ön yargılı olmama rağmen söylüyorum bunları. Ön yargı derken olumlu anlamda bir önyargıdan söz ediyorum. Yani film berbat olsa bile ''iyi olmuş iyi'' diyecek kadar hastasıyım serinin. Benim gibi biri bile bu eleştirileri yapıyorsa varın gerisini siz düşünün. Bu arada Tobin Bell'i Aydoğan Temel haricinde biri seslendirmesin mümkünse. Filmin ilk 7 serisini müthiş bulan ben, bu filme tam bir fiyasko diyorum. Zaman geçirmek için izlenebilir yine de. Bu arada Hoffman ve Lawrance Gordon'a ne oldu?
Olmamış filmdir. Önceki serilerle neredeyse hiç alakası yok. Serinin 7 filmini de ezbere bilen birisi olarak söylüyorum bunu.
Bir de jigsaw'ın aslında bir yardımcısı daha olduğu (röntgeni karıştıran adam) tam bir komediydi. Ters köşe yapacaz diye kasım kasım kasılmışlar. Ayrıca söz konusu adamın jigsaw'ın yardımcısı olduğunu açıklayan kısımları çok oldu bittiye getirmişler. Bir de filmdeki tuzakları hiç beğenmedim (ters pompalı tuzağı hariç). Bunda filmin yönetmeninin büyük payı olduğunu söyleyebilirim. Filmde sanki testere serisinden bir filmi değil de filmin hint yapımı çakmasını izliyormuşsunuz gibi bir hava var. ilk serilerdeki kaotik atmosferi, ambiansı tutturamamışlar. Ayrıca sonlara doğru iki kurbanın jigsaw'a ''john yapma etme bağışla bizi pişmanız'' vb demesi de tam bir fiyaskoydu. Adamların kendilerini tuzağa düşüren seri katil ile olan samimiyetine bak. Serinin ilk 7 filminde kurbanların çaresizliği çok iyi yansıtılıyordu. Burada o da yok. Filme ön yargılı olmama rağmen söylüyorum bunları. Ön yargı derken olumlu anlamda bir önyargıdan söz ediyorum. Yani film berbat olsa bile ''iyi olmuş iyi'' diyecek kadar hastasıyım serinin. Benim gibi biri bile bu eleştirileri yapıyorsa varın gerisini siz düşünün. Bu arada Tobin Bell'i Aydoğan Temel haricinde biri seslendirmesin mümkünse. Filmin ilk 7 serisini müthiş bulan ben, bu filme tam bir fiyasko diyorum. Zaman geçirmek için izlenebilir yine de. Bu arada Hoffman ve Lawrance Gordon'a ne oldu?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar