bugün

moderasyon

adam nadia nadia başlığına "sana düzgün düzgün basmak istiyorum" yazıyor silinince ağlıyor . moderasyon napsın size. allah belanızı versin.

ayrıca çaylak vs olmaması ayrı bi enteresan.
© copyright 2005 - 2026