bugün

ankara

birkac detayi haric ozlemedigim ama birkac hafta sonra gitmek zorunda oldugum sehir..
bilimin hice sayildigi şu ironik ulkede bilim sınavı nedir ya? hem bu yaştan sonra sinavlara sokucan beni, ayip ama canim hic gerek yoktu boyle yokuşlara..

neyse hazir gitmisken kıtıra, karanfile falan gider birkac anı tazelerim. pilli bebeke denk gelir miyim acaba?

ordan da bi eskişehir yaparsam on numara beş yıldız doping olur bana..
© copyright 2005 - 2026