bugün
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- performans sanatçısı3
- karı hoplatmak3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- sürekli esnemek2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- yagmurcu ile revani yemek4
- sedat pekmez12
- agresif süs köpeği3
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- z kuşağının metal dinlememesi2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- türk siyasetçiliği yapan araplar2
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- dut ağacı4
- red pill2
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- kadında güzellik aramayan erkek2
- utanmadan şort giyen erkek7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- elimde goruntuleriniz var4
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- ismet gurbuz 202418
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- yazarlara gelen son mesaj4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- sofra adabı2
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- küfreden kız iticiliği8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- uludağ sözlük ün kokusu2
- diamond bosphoruss denen yazar2
internet hizmeti verenlerin içindeki en pisliği. hepsi pislik zaten de buna hiç bulaşmayın derim. elini pisliğe bulaştırmakla başlayıp elini kana bulamakla sonuçlanabilir bu hizmet sağlayıcılarla çıktığınız yol hikayeniz. müşteri hizmetleriyle yaptığım görüşmeleri şuraya aktarabilme fırsatım olsaydı keşke, ortalıktaki fiyaskoyu anlatabilirdim.
benim hizmet alamama ve mağdur edilme hikayemi de takdim edeyim sizlere. bu firmaya attığım ve ne hikmetse 4 ay önce hizmette olan hesaba şimdilerde gitmeyen mailim: (internet hizmetini evini taşıyan ablamdan devir almıştım. bir daha uğraşmayalım onlar da taahhüt süresinin dolmasını beklemesin diye. oturduğumuz ev ise inşası yeni biten binaların olduğu bir bölgede)
"2016 Ağustos ayının sonlarına doğru devir işlemim gerçekleşmiş ama oturduğum bölgede fiber altyapısı olmadığı için ADSL'e yönlendirilmiştim. Her aradığımız müşteri temsilcisi bize ayrı şey söyledi.
Biri dedi "Bölgenize fiber hizmet 1 ay sonra sağlanacak. internetinizi donduralım, gelince açarsınız". Dediğini yaptık.
Sonra başkası dedi "Sizin bölgenizde fiber yok. Gelmesiyle ilgili bir bilgi de veremiyorum sizi ADSL'e geçirelim".Ona da tamam dedik geçiş işlemini yaptık.
Bu döneme kadar bize yansıtılan ücreti de ödedik hizmet alamamamıza rağmen. Sonra defalarca hizmet talebinde bulunduk ama dediğim gibi herkes başka bir şey söyledi. En son konuştuğumuzda müşteri temsilcisi bize bölgemizde Superonline'ın hiçbir hizmetinin bulunmadığını, altyapıları olmadığını söyledi. Bu yüzden anlaşmayı hizmet sağlanamaması durumundan tek taraflı ücretsiz fes edeceklerini ve interneti de iptal edeceklerini söyledi.
Biz gerekli işlemleri yaptık. iptal isteğinde bulunduk ve bunu onaylattık. Ardından söylenen adrese Aras Kargoyla modemi de yolladık. Bu süreç 3 ay sürdü ve biz mağdur durumuna düştük başka bir firmadan da hizmet alamadık. Buna rağmen yine modemi yollamamız için bize mesaj atıldı. Halbuki modemi çoktan yollamıştık. Kargoda yollamadan önce barkodun da fotoğrafını çekmiştim. Yeniden müşteri hizmetleriyle konuştuk ve iptal işlemine dair bize 4 ay sonra Mart ayında yine mesaj geldi iptal işlemimizin onaylandığına dair. Halbuki aylar evvel zaten bu iptal işleminin onaylandığına dair mesaj gelmişti.
Şimdi 1 aydır beni avukat arıyor ve faturalarımızı ödemediğimiz için mahkeme sürecinin başladığını söylüyor. Ertesi günlerde de yine arayıp icra işlemlerinin başlatılacağını söylüyor. Borç olarak bize 600 küsür tl de borç bindirilmiş.
Bu durumu müşteri hizmetlerini arayıp kaç kere bildirdik ve bize kimse yardımcı olmadı. Şimdi Tüketici Hakem Heyetine şikayette bulunuyoruz. Ayrıca Bimer'e de bildirdik.
Bu sabah ise bana yine bir mesaj geldi ve modemi yollamamızı istiyorlar. Size bana gelen mesajların ve kargo barkodunun fotoğrafını yollayacağım. Daha evvelki mesajları yollayamıyorum çünkü ilk mesajlar çalınan telefonumun içinde kaldı. Son mesajları görebilirsiniz. Ve avukattan da yine icra işlemine dair mesaj geldi bu sabah....."
diye devam eden mail bu şekildeydi. şimdi yeniden okudum da ne bahtsızmışım ben. bir de telefonum çalınmıştı benim di mi.. 2 hafta önce de diğeri bozulmuş kafayı yemiş rahmetli olmuştu.
neyse velhasıl bimer'den cevap geldi, gerekli yerlerle görüşme yapılmış. sonra hizmet sağlayıcı bir gönderi yolladı faturalarımızı hizmet sağlayamadıkları için iptal ettiklerine dair. ama hala soktumunun modemini istiyorlar. ulan bu kadar mı muhtaçsınız tek bi modeme? kıçınızdan haberinin yok aylar önce zaten yolladık sizin pislik modeminizi!
bulaşmayın arkadaşlar. bu lanete bulaşmayın. yoksa ezebildikleri kadar ezmeye, koparabildikleri kadar koparmaya çalışıyorlar. avukat da "borcunuzu ödeyin öyle şikayette bulunursunuz" diyor. oldu anasını satim. makatınızdan borç üretin biz de ödeyelim!
zorunlu edit: borçları silmemişler! bu entryyi yazdığımın ertesi günü avukat aradı. icralık olmuşuz, bir hafta içinde eve kağıt da gelecekmiş. güne bu iç açıcı haberle başlamak çok iyi moral olmuştu. uzak durun.
benim hizmet alamama ve mağdur edilme hikayemi de takdim edeyim sizlere. bu firmaya attığım ve ne hikmetse 4 ay önce hizmette olan hesaba şimdilerde gitmeyen mailim: (internet hizmetini evini taşıyan ablamdan devir almıştım. bir daha uğraşmayalım onlar da taahhüt süresinin dolmasını beklemesin diye. oturduğumuz ev ise inşası yeni biten binaların olduğu bir bölgede)
"2016 Ağustos ayının sonlarına doğru devir işlemim gerçekleşmiş ama oturduğum bölgede fiber altyapısı olmadığı için ADSL'e yönlendirilmiştim. Her aradığımız müşteri temsilcisi bize ayrı şey söyledi.
Biri dedi "Bölgenize fiber hizmet 1 ay sonra sağlanacak. internetinizi donduralım, gelince açarsınız". Dediğini yaptık.
Sonra başkası dedi "Sizin bölgenizde fiber yok. Gelmesiyle ilgili bir bilgi de veremiyorum sizi ADSL'e geçirelim".Ona da tamam dedik geçiş işlemini yaptık.
Bu döneme kadar bize yansıtılan ücreti de ödedik hizmet alamamamıza rağmen. Sonra defalarca hizmet talebinde bulunduk ama dediğim gibi herkes başka bir şey söyledi. En son konuştuğumuzda müşteri temsilcisi bize bölgemizde Superonline'ın hiçbir hizmetinin bulunmadığını, altyapıları olmadığını söyledi. Bu yüzden anlaşmayı hizmet sağlanamaması durumundan tek taraflı ücretsiz fes edeceklerini ve interneti de iptal edeceklerini söyledi.
Biz gerekli işlemleri yaptık. iptal isteğinde bulunduk ve bunu onaylattık. Ardından söylenen adrese Aras Kargoyla modemi de yolladık. Bu süreç 3 ay sürdü ve biz mağdur durumuna düştük başka bir firmadan da hizmet alamadık. Buna rağmen yine modemi yollamamız için bize mesaj atıldı. Halbuki modemi çoktan yollamıştık. Kargoda yollamadan önce barkodun da fotoğrafını çekmiştim. Yeniden müşteri hizmetleriyle konuştuk ve iptal işlemine dair bize 4 ay sonra Mart ayında yine mesaj geldi iptal işlemimizin onaylandığına dair. Halbuki aylar evvel zaten bu iptal işleminin onaylandığına dair mesaj gelmişti.
Şimdi 1 aydır beni avukat arıyor ve faturalarımızı ödemediğimiz için mahkeme sürecinin başladığını söylüyor. Ertesi günlerde de yine arayıp icra işlemlerinin başlatılacağını söylüyor. Borç olarak bize 600 küsür tl de borç bindirilmiş.
Bu durumu müşteri hizmetlerini arayıp kaç kere bildirdik ve bize kimse yardımcı olmadı. Şimdi Tüketici Hakem Heyetine şikayette bulunuyoruz. Ayrıca Bimer'e de bildirdik.
Bu sabah ise bana yine bir mesaj geldi ve modemi yollamamızı istiyorlar. Size bana gelen mesajların ve kargo barkodunun fotoğrafını yollayacağım. Daha evvelki mesajları yollayamıyorum çünkü ilk mesajlar çalınan telefonumun içinde kaldı. Son mesajları görebilirsiniz. Ve avukattan da yine icra işlemine dair mesaj geldi bu sabah....."
diye devam eden mail bu şekildeydi. şimdi yeniden okudum da ne bahtsızmışım ben. bir de telefonum çalınmıştı benim di mi.. 2 hafta önce de diğeri bozulmuş kafayı yemiş rahmetli olmuştu.
neyse velhasıl bimer'den cevap geldi, gerekli yerlerle görüşme yapılmış. sonra hizmet sağlayıcı bir gönderi yolladı faturalarımızı hizmet sağlayamadıkları için iptal ettiklerine dair. ama hala soktumunun modemini istiyorlar. ulan bu kadar mı muhtaçsınız tek bi modeme? kıçınızdan haberinin yok aylar önce zaten yolladık sizin pislik modeminizi!
bulaşmayın arkadaşlar. bu lanete bulaşmayın. yoksa ezebildikleri kadar ezmeye, koparabildikleri kadar koparmaya çalışıyorlar. avukat da "borcunuzu ödeyin öyle şikayette bulunursunuz" diyor. oldu anasını satim. makatınızdan borç üretin biz de ödeyelim!
zorunlu edit: borçları silmemişler! bu entryyi yazdığımın ertesi günü avukat aradı. icralık olmuşuz, bir hafta içinde eve kağıt da gelecekmiş. güne bu iç açıcı haberle başlamak çok iyi moral olmuştu. uzak durun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar