bugün
- kemalist dünya14
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- allah7
- cemevinde hain kemal sloganları8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- devletin her şeye karışması3
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- cik cik vs bik bik2
- üniversitelerin gereksiz olması8
- arda güler4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- atilla olgaç2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- pforzheim şu an 34 derece2
- 2026 dünya kupası23
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- bulla dava açmak2
- kayra2
- demet evgar10
- gitme diye yalvarmak2
- sistem patlamış2
- nemden nefes alamamak2
- yazarların imza parfümleri14
Türkiye'de siyasal otoriteler insanları aptal zannediyor. Bunu sadece başbakan için söylemiyorum en küçüğünden en büyüğüne böyle zannediyorlar.
Mesela sabah bir radyo dinliyoruz. Hava durumu işte balkanlardan gelen soğuk hava etkisi bilmem ne sonunda valilik vatandaşları soğuk havalara karşı uyardı. Valilik uyarmasaydı biz şortla mı çıkacaktık sokağa hayır ama valilik uyardı.
Binali Bey'inde yaptığı aynıdır hayır diyen terörist değildir . Teşekkür ederiz içimizi rahatlattın. Bu yol kenarında yürürken çimlik alanda gördüğünüz çimlere basmayın yazısı gibi bir şey.
Daha kötüsü yapılıyor bir yerde sel oluyor. Arkasından haberlerde valilik ve belediye vatandaşları sele karşı uyardı. Ya sel oldu zaten ev eşyalar biz battık sen ne uyarısından bahsediyorsun. Ya da işte çığ düşüyor valiliğin ve belediyenin açıklamalarına göre çığ tehlikesi karşısında tüm halkımızı uyarıyoruz.
Şöyle bir manzara düşünebiliyor musunuz sel basmış evi, su boğazlarına kadar yükselmiş televizyonu yükseğe koymuşlar yüzerek valiliğin sele karşı uyarmasını bekliyorlar kadın çıldırmış kocasına bağırıyor kocası karısına dönüp;''Dur bakalım hanım valilik açıklama yapmadı acaba gerçekten sel oldu mu bekliyoruz senin gibi.'' dediğini.
Gerçekten siyasilere ve üst düzey yöneticilere bu durumun ne kadar gereksiz ve aptalca olduğunu birinin anlatması lazım artık. Hayır bir yere kadar komik tamam ama bir yerden sonra sinir bozucu bir hal alıyor.
Mesela sabah bir radyo dinliyoruz. Hava durumu işte balkanlardan gelen soğuk hava etkisi bilmem ne sonunda valilik vatandaşları soğuk havalara karşı uyardı. Valilik uyarmasaydı biz şortla mı çıkacaktık sokağa hayır ama valilik uyardı.
Binali Bey'inde yaptığı aynıdır hayır diyen terörist değildir . Teşekkür ederiz içimizi rahatlattın. Bu yol kenarında yürürken çimlik alanda gördüğünüz çimlere basmayın yazısı gibi bir şey.
Daha kötüsü yapılıyor bir yerde sel oluyor. Arkasından haberlerde valilik ve belediye vatandaşları sele karşı uyardı. Ya sel oldu zaten ev eşyalar biz battık sen ne uyarısından bahsediyorsun. Ya da işte çığ düşüyor valiliğin ve belediyenin açıklamalarına göre çığ tehlikesi karşısında tüm halkımızı uyarıyoruz.
Şöyle bir manzara düşünebiliyor musunuz sel basmış evi, su boğazlarına kadar yükselmiş televizyonu yükseğe koymuşlar yüzerek valiliğin sele karşı uyarmasını bekliyorlar kadın çıldırmış kocasına bağırıyor kocası karısına dönüp;''Dur bakalım hanım valilik açıklama yapmadı acaba gerçekten sel oldu mu bekliyoruz senin gibi.'' dediğini.
Gerçekten siyasilere ve üst düzey yöneticilere bu durumun ne kadar gereksiz ve aptalca olduğunu birinin anlatması lazım artık. Hayır bir yere kadar komik tamam ama bir yerden sonra sinir bozucu bir hal alıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar