bugün

türk malı

saçmaydı, ergen dizisi gibiydi, biraz antipatikti evet ama cidden komikti lan. Binnur Kaya cidden muhteşem bir oyuncu.. aklıma gelmişken yazayım dedim.. keşke şafak sezer - binnur kaya ikilisi daha kaliteli bir yapımda yer alsalardı..
© copyright 2005 - 2026