bugün

konya metrosu

ahmet davutoğlu'nun gidişi ile birlikte suya mı düştü bilinmez ama tahir akyürek'in umrunda olmayan proje gibi.

günden güne artan nüfusa rağmen dümdüz konya ovası'na sığamayacak trafik. şehrin huzuru ve refahı vardı. onu da becerirler yakında ulaşım fiyaskosundan.

yalnız oy kaybetme meselesi çok doğru olabilir, çok büyük reklam dönmüştü zamanında çünkü.
© copyright 2005 - 2026