bugün
- beyaz otomobil satın almak8
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- hoşgeldin pazartesi6
- sol tarafın inzal olması2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle9
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- karaağaç ev fiyatları2
- bugün de meme atan olmaması7
- spor sonrası pazularını öpmek2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- cuckold erkek5
- park etmek sanatı2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- paris te son tango3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- olduğundan genç göstermek9
- ai analiz2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- seksten sonra bira içmek5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
tam olarak 33 gün önce yaptırdığım ameliyattır.
öncelikle doktorla konuşup randevu alıyorsun. gerekli bir takım testlere tabi tutuyorlar seni. gözbebeği büyütücü damlalar damlatıyorlar. kornea kalınlığı yeterliyse ameliyat için gün veriyorlar( beni aynı gün ameliyat ettiler). derken sizi ameliyata almadan önce riskleri kabul ettiğinize dair bir belge imzalatıyorlar ardından ameliyata alıyorlar. kafanıza bir galoş takıp telefonunuzu bırakıp geçiyorsunuz ameliyat odasına. burada heyecan zirve yapıyor. uzanıyorsunuz yatağa. doktor iğrenç espriler yaparken hemşirelerde ona katılıyor. her ne kadar da çekilmez bir hal olsa da, o gözlüklerden kurtulmanın verdiği hazzı düşünerek aldırış etmiyorsunuz. gözünüzü bir ayırıcı ile sabitleştiriyorlar ve diğer gözü kapatıyorlar. ardından size kafa sallamamanızı, canınız acırsa elinizle işaret vermenizi söylüyorlar. buraya kadar her şey normal. lazer cihazı tepenize inince asıl korku başlıyor. tepede bir yeşil ışık yanıp sönüyor ve sizden buraya odaklanmanızı istiyorlar. o sırada korneayı kesip bir kapakçık gibi kaldırıyorlar ve burada devreye lazer ışınları giriyor. sanki suda gözlerini açmış gibi bulanık görüyorsunuz. kornea traşlanırken çıkan yanık kokusu epey rahatsız ediyor sizi. on saniye kadar tamamen kör oluyorsunuz sakın heyecan yapmayın.on saniye kadar kör kaldıktan sonra doktorun hamlesiyle gözleriniz tekrardan açılıyor. korkmayın zira zerre acı çekmiyorsunuz.
lazer işini tamamladıktan sonra kornea kapakçığı tekrar kapatılıyor ve bir göz için yapılacak işlemler bitmiş oluyor. aynı işlemleri diğer göz içinde yapıyorlar fakat ilkinde ne olduğunu bildiğiniz için fazla ürkütücü olmuyor. bu işlemler yapılırken doktorlar iğrenç esprilere devam ediyor tabi. diğer gözü de tamamladıktan sonra kalkabilirsin diyor ve sen daha bir kaç saniye sonrasında bile gözlerinin gördüğüne sevinip çıkıyorsun hastaneden. herhangi bir sargı veya bantlama söz konusu olmuyor. lakin doktora bağlı olarak koruyucu lens yerleştiriyorlar( doktorum benim gözlerime koymuştu o lenslerden, ertesi gün çıkarıyor fakat). ameliyattan sonraki bir kaç saat baya acılı geçiyor( kişiden kişiye değişebiliyor bende hafif yanma ve sulanma oldu) lakin doktorun verdiği damları damlatarak acıyı yenebiliyorsunuz. gözlerini hiçbir şekilde ovuşturmamanız gerekiyor ve ilk hafta banyo yapmamanız lazım. ertesi günü kontrole gidiyorsunuz koruyucu lensleri çıkarıyoe doktor. ardından ultra hd görüntüye merhaba diyorsunuz. tabi kapakçıklar yeni oturduğu için çok net oluyor zamanla hafif bir görüntü kalitesi düşüyor. benim iki gözümde 0 iken şuan 0,25 - 0,50 civarında.
tam olarak 3 ay sonunda kalıcı nir göz numaranız oluyor.
bana sorarsanız imkanı olan herkesin kesinlikle yaptırması gereken ameliyattır.
şimdi olsa şimdi yine yaptırırım. kesinlikle ne acı duydum ne rahatsızlık.
gözlüklerden kurtulmanın verdiği keyfi hiçbir şey veremez. gözlük kullananlar bilir. yaptırın kurtulun. şimdiden geçmiş olsun, sıhhatle kalın.
edit: sormak istediğiniz bir şey varsa yeşillendirin dostlar yardımcı olmaya çalışırım.
Edit2: 48 gün olmuş ameliyat olalı. Bir kaç gün önce kontrole gittiğimde, 0,25 ve 0,50 olan gözlerim şuan 0 ve 0,25 oldu. Görüşümde oldukça net.
Gün geçtikçe düzeliyor umudunuzu kaybetmeyin.
Edit3: 660 gün oldu bugün. Gözlerim hala çok iyi. Pişman olmadım ameliyat olduğuma.
öncelikle doktorla konuşup randevu alıyorsun. gerekli bir takım testlere tabi tutuyorlar seni. gözbebeği büyütücü damlalar damlatıyorlar. kornea kalınlığı yeterliyse ameliyat için gün veriyorlar( beni aynı gün ameliyat ettiler). derken sizi ameliyata almadan önce riskleri kabul ettiğinize dair bir belge imzalatıyorlar ardından ameliyata alıyorlar. kafanıza bir galoş takıp telefonunuzu bırakıp geçiyorsunuz ameliyat odasına. burada heyecan zirve yapıyor. uzanıyorsunuz yatağa. doktor iğrenç espriler yaparken hemşirelerde ona katılıyor. her ne kadar da çekilmez bir hal olsa da, o gözlüklerden kurtulmanın verdiği hazzı düşünerek aldırış etmiyorsunuz. gözünüzü bir ayırıcı ile sabitleştiriyorlar ve diğer gözü kapatıyorlar. ardından size kafa sallamamanızı, canınız acırsa elinizle işaret vermenizi söylüyorlar. buraya kadar her şey normal. lazer cihazı tepenize inince asıl korku başlıyor. tepede bir yeşil ışık yanıp sönüyor ve sizden buraya odaklanmanızı istiyorlar. o sırada korneayı kesip bir kapakçık gibi kaldırıyorlar ve burada devreye lazer ışınları giriyor. sanki suda gözlerini açmış gibi bulanık görüyorsunuz. kornea traşlanırken çıkan yanık kokusu epey rahatsız ediyor sizi. on saniye kadar tamamen kör oluyorsunuz sakın heyecan yapmayın.on saniye kadar kör kaldıktan sonra doktorun hamlesiyle gözleriniz tekrardan açılıyor. korkmayın zira zerre acı çekmiyorsunuz.
lazer işini tamamladıktan sonra kornea kapakçığı tekrar kapatılıyor ve bir göz için yapılacak işlemler bitmiş oluyor. aynı işlemleri diğer göz içinde yapıyorlar fakat ilkinde ne olduğunu bildiğiniz için fazla ürkütücü olmuyor. bu işlemler yapılırken doktorlar iğrenç esprilere devam ediyor tabi. diğer gözü de tamamladıktan sonra kalkabilirsin diyor ve sen daha bir kaç saniye sonrasında bile gözlerinin gördüğüne sevinip çıkıyorsun hastaneden. herhangi bir sargı veya bantlama söz konusu olmuyor. lakin doktora bağlı olarak koruyucu lens yerleştiriyorlar( doktorum benim gözlerime koymuştu o lenslerden, ertesi gün çıkarıyor fakat). ameliyattan sonraki bir kaç saat baya acılı geçiyor( kişiden kişiye değişebiliyor bende hafif yanma ve sulanma oldu) lakin doktorun verdiği damları damlatarak acıyı yenebiliyorsunuz. gözlerini hiçbir şekilde ovuşturmamanız gerekiyor ve ilk hafta banyo yapmamanız lazım. ertesi günü kontrole gidiyorsunuz koruyucu lensleri çıkarıyoe doktor. ardından ultra hd görüntüye merhaba diyorsunuz. tabi kapakçıklar yeni oturduğu için çok net oluyor zamanla hafif bir görüntü kalitesi düşüyor. benim iki gözümde 0 iken şuan 0,25 - 0,50 civarında.
tam olarak 3 ay sonunda kalıcı nir göz numaranız oluyor.
bana sorarsanız imkanı olan herkesin kesinlikle yaptırması gereken ameliyattır.
şimdi olsa şimdi yine yaptırırım. kesinlikle ne acı duydum ne rahatsızlık.
gözlüklerden kurtulmanın verdiği keyfi hiçbir şey veremez. gözlük kullananlar bilir. yaptırın kurtulun. şimdiden geçmiş olsun, sıhhatle kalın.
edit: sormak istediğiniz bir şey varsa yeşillendirin dostlar yardımcı olmaya çalışırım.
Edit2: 48 gün olmuş ameliyat olalı. Bir kaç gün önce kontrole gittiğimde, 0,25 ve 0,50 olan gözlerim şuan 0 ve 0,25 oldu. Görüşümde oldukça net.
Gün geçtikçe düzeliyor umudunuzu kaybetmeyin.
Edit3: 660 gün oldu bugün. Gözlerim hala çok iyi. Pişman olmadım ameliyat olduğuma.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar