bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız11
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- hoşgeldin pazartesi4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım2
- netflix yasaklanmalıdır4
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- yer çekimine küsmek2
- bugün de meme atan olmaması7
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- beyaz otomobil satın almak3
- kulak arkasını keselemek2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- benim kemiklerim iri2
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- morkstar2
- seksten sonra bira içmek5
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 2026 dünya kupası14
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
entry'ler (32)
Fenerbahçe zaten adamın dibidir. Asıl mesela algısaray ne zaman ağlamayı bırakacak.
2017de bu başlığa entry girdiğimde 4.11 imiş nerden nereye..
Üzücü bir durumdur. Hayal kırıklığına uğratabilir.
Buram buram göt koktu buralar.
Bildiğimiz götlere benzer. Evet.
Bildiğimiz götlere benzer. Evet.
Merak edilendir.
Polat alemdar’ın youtube kanalı olması durumunda meydana gelebilecek olay yada durumlardır.
“1 milyon leşe özel tek mermiyle 10 kişi öldürme challenge yaptık! (Çok tehlikeli oldu)” gibi gibi.
“1 milyon leşe özel tek mermiyle 10 kişi öldürme challenge yaptık! (Çok tehlikeli oldu)” gibi gibi.
Gözle görülen bir gerçektir. Ne samimiyetsiz bir program.
Bariz ortada olan gerçektir. Ahmet Kaya azer bülbül müslüm baba gibi sanatçılar varken o da ne öyle?
Amacı farklı olan kızdır.
Antibiyotik etkisi yaratır.
01’ in Adana olması kadar saçma değildir.
Çocuksuz bir kadına ya da kıza vurulmaktan farkı olmayan durum.
Kendisine şiir yazılmamış kadından farksız olan kadındır.
Neyin kafasını yaşıyor merak ettiğim erkektir. Hayır yeni madde çıktı da bizim mi haberimiz yok?
tam olarak 33 gün önce yaptırdığım ameliyattır.
öncelikle doktorla konuşup randevu alıyorsun. gerekli bir takım testlere tabi tutuyorlar seni. gözbebeği büyütücü damlalar damlatıyorlar. kornea kalınlığı yeterliyse ameliyat için gün veriyorlar( beni aynı gün ameliyat ettiler). derken sizi ameliyata almadan önce riskleri kabul ettiğinize dair bir belge imzalatıyorlar ardından ameliyata alıyorlar. kafanıza bir galoş takıp telefonunuzu bırakıp geçiyorsunuz ameliyat odasına. burada heyecan zirve yapıyor. uzanıyorsunuz yatağa. doktor iğrenç espriler yaparken hemşirelerde ona katılıyor. her ne kadar da çekilmez bir hal olsa da, o gözlüklerden kurtulmanın verdiği hazzı düşünerek aldırış etmiyorsunuz. gözünüzü bir ayırıcı ile sabitleştiriyorlar ve diğer gözü kapatıyorlar. ardından size kafa sallamamanızı, canınız acırsa elinizle işaret vermenizi söylüyorlar. buraya kadar her şey normal. lazer cihazı tepenize inince asıl korku başlıyor. tepede bir yeşil ışık yanıp sönüyor ve sizden buraya odaklanmanızı istiyorlar. o sırada korneayı kesip bir kapakçık gibi kaldırıyorlar ve burada devreye lazer ışınları giriyor. sanki suda gözlerini açmış gibi bulanık görüyorsunuz. kornea traşlanırken çıkan yanık kokusu epey rahatsız ediyor sizi. on saniye kadar tamamen kör oluyorsunuz sakın heyecan yapmayın.on saniye kadar kör kaldıktan sonra doktorun hamlesiyle gözleriniz tekrardan açılıyor. korkmayın zira zerre acı çekmiyorsunuz.
lazer işini tamamladıktan sonra kornea kapakçığı tekrar kapatılıyor ve bir göz için yapılacak işlemler bitmiş oluyor. aynı işlemleri diğer göz içinde yapıyorlar fakat ilkinde ne olduğunu bildiğiniz için fazla ürkütücü olmuyor. bu işlemler yapılırken doktorlar iğrenç esprilere devam ediyor tabi. diğer gözü de tamamladıktan sonra kalkabilirsin diyor ve sen daha bir kaç saniye sonrasında bile gözlerinin gördüğüne sevinip çıkıyorsun hastaneden. herhangi bir sargı veya bantlama söz konusu olmuyor. lakin doktora bağlı olarak koruyucu lens yerleştiriyorlar( doktorum benim gözlerime koymuştu o lenslerden, ertesi gün çıkarıyor fakat). ameliyattan sonraki bir kaç saat baya acılı geçiyor( kişiden kişiye değişebiliyor bende hafif yanma ve sulanma oldu) lakin doktorun verdiği damları damlatarak acıyı yenebiliyorsunuz. gözlerini hiçbir şekilde ovuşturmamanız gerekiyor ve ilk hafta banyo yapmamanız lazım. ertesi günü kontrole gidiyorsunuz koruyucu lensleri çıkarıyoe doktor. ardından ultra hd görüntüye merhaba diyorsunuz. tabi kapakçıklar yeni oturduğu için çok net oluyor zamanla hafif bir görüntü kalitesi düşüyor. benim iki gözümde 0 iken şuan 0,25 - 0,50 civarında.
tam olarak 3 ay sonunda kalıcı nir göz numaranız oluyor.
bana sorarsanız imkanı olan herkesin kesinlikle yaptırması gereken ameliyattır.
şimdi olsa şimdi yine yaptırırım. kesinlikle ne acı duydum ne rahatsızlık.
gözlüklerden kurtulmanın verdiği keyfi hiçbir şey veremez. gözlük kullananlar bilir. yaptırın kurtulun. şimdiden geçmiş olsun, sıhhatle kalın.
edit: sormak istediğiniz bir şey varsa yeşillendirin dostlar yardımcı olmaya çalışırım.
Edit2: 48 gün olmuş ameliyat olalı. Bir kaç gün önce kontrole gittiğimde, 0,25 ve 0,50 olan gözlerim şuan 0 ve 0,25 oldu. Görüşümde oldukça net.
Gün geçtikçe düzeliyor umudunuzu kaybetmeyin.
Edit3: 660 gün oldu bugün. Gözlerim hala çok iyi. Pişman olmadım ameliyat olduğuma.
öncelikle doktorla konuşup randevu alıyorsun. gerekli bir takım testlere tabi tutuyorlar seni. gözbebeği büyütücü damlalar damlatıyorlar. kornea kalınlığı yeterliyse ameliyat için gün veriyorlar( beni aynı gün ameliyat ettiler). derken sizi ameliyata almadan önce riskleri kabul ettiğinize dair bir belge imzalatıyorlar ardından ameliyata alıyorlar. kafanıza bir galoş takıp telefonunuzu bırakıp geçiyorsunuz ameliyat odasına. burada heyecan zirve yapıyor. uzanıyorsunuz yatağa. doktor iğrenç espriler yaparken hemşirelerde ona katılıyor. her ne kadar da çekilmez bir hal olsa da, o gözlüklerden kurtulmanın verdiği hazzı düşünerek aldırış etmiyorsunuz. gözünüzü bir ayırıcı ile sabitleştiriyorlar ve diğer gözü kapatıyorlar. ardından size kafa sallamamanızı, canınız acırsa elinizle işaret vermenizi söylüyorlar. buraya kadar her şey normal. lazer cihazı tepenize inince asıl korku başlıyor. tepede bir yeşil ışık yanıp sönüyor ve sizden buraya odaklanmanızı istiyorlar. o sırada korneayı kesip bir kapakçık gibi kaldırıyorlar ve burada devreye lazer ışınları giriyor. sanki suda gözlerini açmış gibi bulanık görüyorsunuz. kornea traşlanırken çıkan yanık kokusu epey rahatsız ediyor sizi. on saniye kadar tamamen kör oluyorsunuz sakın heyecan yapmayın.on saniye kadar kör kaldıktan sonra doktorun hamlesiyle gözleriniz tekrardan açılıyor. korkmayın zira zerre acı çekmiyorsunuz.
lazer işini tamamladıktan sonra kornea kapakçığı tekrar kapatılıyor ve bir göz için yapılacak işlemler bitmiş oluyor. aynı işlemleri diğer göz içinde yapıyorlar fakat ilkinde ne olduğunu bildiğiniz için fazla ürkütücü olmuyor. bu işlemler yapılırken doktorlar iğrenç esprilere devam ediyor tabi. diğer gözü de tamamladıktan sonra kalkabilirsin diyor ve sen daha bir kaç saniye sonrasında bile gözlerinin gördüğüne sevinip çıkıyorsun hastaneden. herhangi bir sargı veya bantlama söz konusu olmuyor. lakin doktora bağlı olarak koruyucu lens yerleştiriyorlar( doktorum benim gözlerime koymuştu o lenslerden, ertesi gün çıkarıyor fakat). ameliyattan sonraki bir kaç saat baya acılı geçiyor( kişiden kişiye değişebiliyor bende hafif yanma ve sulanma oldu) lakin doktorun verdiği damları damlatarak acıyı yenebiliyorsunuz. gözlerini hiçbir şekilde ovuşturmamanız gerekiyor ve ilk hafta banyo yapmamanız lazım. ertesi günü kontrole gidiyorsunuz koruyucu lensleri çıkarıyoe doktor. ardından ultra hd görüntüye merhaba diyorsunuz. tabi kapakçıklar yeni oturduğu için çok net oluyor zamanla hafif bir görüntü kalitesi düşüyor. benim iki gözümde 0 iken şuan 0,25 - 0,50 civarında.
tam olarak 3 ay sonunda kalıcı nir göz numaranız oluyor.
bana sorarsanız imkanı olan herkesin kesinlikle yaptırması gereken ameliyattır.
şimdi olsa şimdi yine yaptırırım. kesinlikle ne acı duydum ne rahatsızlık.
gözlüklerden kurtulmanın verdiği keyfi hiçbir şey veremez. gözlük kullananlar bilir. yaptırın kurtulun. şimdiden geçmiş olsun, sıhhatle kalın.
edit: sormak istediğiniz bir şey varsa yeşillendirin dostlar yardımcı olmaya çalışırım.
Edit2: 48 gün olmuş ameliyat olalı. Bir kaç gün önce kontrole gittiğimde, 0,25 ve 0,50 olan gözlerim şuan 0 ve 0,25 oldu. Görüşümde oldukça net.
Gün geçtikçe düzeliyor umudunuzu kaybetmeyin.
Edit3: 660 gün oldu bugün. Gözlerim hala çok iyi. Pişman olmadım ameliyat olduğuma.
şüphesiz parliament night blue'dur.
saymakla bitmez.
(bkz: carla)
(bkz: carla)
Vizesi olmayan insanları düşündürür.