bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- wine me dine me2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi3
- türkiye6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- saba makamı ile okunan ezan4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ibne penis nah3
- anın görüntüsü15
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
entry'ler (32)
Fenerbahçe zaten adamın dibidir. Asıl mesela algısaray ne zaman ağlamayı bırakacak.
2017de bu başlığa entry girdiğimde 4.11 imiş nerden nereye..
Üzücü bir durumdur. Hayal kırıklığına uğratabilir.
Buram buram göt koktu buralar.
Bildiğimiz götlere benzer. Evet.
Bildiğimiz götlere benzer. Evet.
Merak edilendir.
Polat alemdar’ın youtube kanalı olması durumunda meydana gelebilecek olay yada durumlardır.
“1 milyon leşe özel tek mermiyle 10 kişi öldürme challenge yaptık! (Çok tehlikeli oldu)” gibi gibi.
“1 milyon leşe özel tek mermiyle 10 kişi öldürme challenge yaptık! (Çok tehlikeli oldu)” gibi gibi.
Gözle görülen bir gerçektir. Ne samimiyetsiz bir program.
Bariz ortada olan gerçektir. Ahmet Kaya azer bülbül müslüm baba gibi sanatçılar varken o da ne öyle?
Amacı farklı olan kızdır.
Antibiyotik etkisi yaratır.
01’ in Adana olması kadar saçma değildir.
Çocuksuz bir kadına ya da kıza vurulmaktan farkı olmayan durum.
Kendisine şiir yazılmamış kadından farksız olan kadındır.
Neyin kafasını yaşıyor merak ettiğim erkektir. Hayır yeni madde çıktı da bizim mi haberimiz yok?
tam olarak 33 gün önce yaptırdığım ameliyattır.
öncelikle doktorla konuşup randevu alıyorsun. gerekli bir takım testlere tabi tutuyorlar seni. gözbebeği büyütücü damlalar damlatıyorlar. kornea kalınlığı yeterliyse ameliyat için gün veriyorlar( beni aynı gün ameliyat ettiler). derken sizi ameliyata almadan önce riskleri kabul ettiğinize dair bir belge imzalatıyorlar ardından ameliyata alıyorlar. kafanıza bir galoş takıp telefonunuzu bırakıp geçiyorsunuz ameliyat odasına. burada heyecan zirve yapıyor. uzanıyorsunuz yatağa. doktor iğrenç espriler yaparken hemşirelerde ona katılıyor. her ne kadar da çekilmez bir hal olsa da, o gözlüklerden kurtulmanın verdiği hazzı düşünerek aldırış etmiyorsunuz. gözünüzü bir ayırıcı ile sabitleştiriyorlar ve diğer gözü kapatıyorlar. ardından size kafa sallamamanızı, canınız acırsa elinizle işaret vermenizi söylüyorlar. buraya kadar her şey normal. lazer cihazı tepenize inince asıl korku başlıyor. tepede bir yeşil ışık yanıp sönüyor ve sizden buraya odaklanmanızı istiyorlar. o sırada korneayı kesip bir kapakçık gibi kaldırıyorlar ve burada devreye lazer ışınları giriyor. sanki suda gözlerini açmış gibi bulanık görüyorsunuz. kornea traşlanırken çıkan yanık kokusu epey rahatsız ediyor sizi. on saniye kadar tamamen kör oluyorsunuz sakın heyecan yapmayın.on saniye kadar kör kaldıktan sonra doktorun hamlesiyle gözleriniz tekrardan açılıyor. korkmayın zira zerre acı çekmiyorsunuz.
lazer işini tamamladıktan sonra kornea kapakçığı tekrar kapatılıyor ve bir göz için yapılacak işlemler bitmiş oluyor. aynı işlemleri diğer göz içinde yapıyorlar fakat ilkinde ne olduğunu bildiğiniz için fazla ürkütücü olmuyor. bu işlemler yapılırken doktorlar iğrenç esprilere devam ediyor tabi. diğer gözü de tamamladıktan sonra kalkabilirsin diyor ve sen daha bir kaç saniye sonrasında bile gözlerinin gördüğüne sevinip çıkıyorsun hastaneden. herhangi bir sargı veya bantlama söz konusu olmuyor. lakin doktora bağlı olarak koruyucu lens yerleştiriyorlar( doktorum benim gözlerime koymuştu o lenslerden, ertesi gün çıkarıyor fakat). ameliyattan sonraki bir kaç saat baya acılı geçiyor( kişiden kişiye değişebiliyor bende hafif yanma ve sulanma oldu) lakin doktorun verdiği damları damlatarak acıyı yenebiliyorsunuz. gözlerini hiçbir şekilde ovuşturmamanız gerekiyor ve ilk hafta banyo yapmamanız lazım. ertesi günü kontrole gidiyorsunuz koruyucu lensleri çıkarıyoe doktor. ardından ultra hd görüntüye merhaba diyorsunuz. tabi kapakçıklar yeni oturduğu için çok net oluyor zamanla hafif bir görüntü kalitesi düşüyor. benim iki gözümde 0 iken şuan 0,25 - 0,50 civarında.
tam olarak 3 ay sonunda kalıcı nir göz numaranız oluyor.
bana sorarsanız imkanı olan herkesin kesinlikle yaptırması gereken ameliyattır.
şimdi olsa şimdi yine yaptırırım. kesinlikle ne acı duydum ne rahatsızlık.
gözlüklerden kurtulmanın verdiği keyfi hiçbir şey veremez. gözlük kullananlar bilir. yaptırın kurtulun. şimdiden geçmiş olsun, sıhhatle kalın.
edit: sormak istediğiniz bir şey varsa yeşillendirin dostlar yardımcı olmaya çalışırım.
Edit2: 48 gün olmuş ameliyat olalı. Bir kaç gün önce kontrole gittiğimde, 0,25 ve 0,50 olan gözlerim şuan 0 ve 0,25 oldu. Görüşümde oldukça net.
Gün geçtikçe düzeliyor umudunuzu kaybetmeyin.
Edit3: 660 gün oldu bugün. Gözlerim hala çok iyi. Pişman olmadım ameliyat olduğuma.
öncelikle doktorla konuşup randevu alıyorsun. gerekli bir takım testlere tabi tutuyorlar seni. gözbebeği büyütücü damlalar damlatıyorlar. kornea kalınlığı yeterliyse ameliyat için gün veriyorlar( beni aynı gün ameliyat ettiler). derken sizi ameliyata almadan önce riskleri kabul ettiğinize dair bir belge imzalatıyorlar ardından ameliyata alıyorlar. kafanıza bir galoş takıp telefonunuzu bırakıp geçiyorsunuz ameliyat odasına. burada heyecan zirve yapıyor. uzanıyorsunuz yatağa. doktor iğrenç espriler yaparken hemşirelerde ona katılıyor. her ne kadar da çekilmez bir hal olsa da, o gözlüklerden kurtulmanın verdiği hazzı düşünerek aldırış etmiyorsunuz. gözünüzü bir ayırıcı ile sabitleştiriyorlar ve diğer gözü kapatıyorlar. ardından size kafa sallamamanızı, canınız acırsa elinizle işaret vermenizi söylüyorlar. buraya kadar her şey normal. lazer cihazı tepenize inince asıl korku başlıyor. tepede bir yeşil ışık yanıp sönüyor ve sizden buraya odaklanmanızı istiyorlar. o sırada korneayı kesip bir kapakçık gibi kaldırıyorlar ve burada devreye lazer ışınları giriyor. sanki suda gözlerini açmış gibi bulanık görüyorsunuz. kornea traşlanırken çıkan yanık kokusu epey rahatsız ediyor sizi. on saniye kadar tamamen kör oluyorsunuz sakın heyecan yapmayın.on saniye kadar kör kaldıktan sonra doktorun hamlesiyle gözleriniz tekrardan açılıyor. korkmayın zira zerre acı çekmiyorsunuz.
lazer işini tamamladıktan sonra kornea kapakçığı tekrar kapatılıyor ve bir göz için yapılacak işlemler bitmiş oluyor. aynı işlemleri diğer göz içinde yapıyorlar fakat ilkinde ne olduğunu bildiğiniz için fazla ürkütücü olmuyor. bu işlemler yapılırken doktorlar iğrenç esprilere devam ediyor tabi. diğer gözü de tamamladıktan sonra kalkabilirsin diyor ve sen daha bir kaç saniye sonrasında bile gözlerinin gördüğüne sevinip çıkıyorsun hastaneden. herhangi bir sargı veya bantlama söz konusu olmuyor. lakin doktora bağlı olarak koruyucu lens yerleştiriyorlar( doktorum benim gözlerime koymuştu o lenslerden, ertesi gün çıkarıyor fakat). ameliyattan sonraki bir kaç saat baya acılı geçiyor( kişiden kişiye değişebiliyor bende hafif yanma ve sulanma oldu) lakin doktorun verdiği damları damlatarak acıyı yenebiliyorsunuz. gözlerini hiçbir şekilde ovuşturmamanız gerekiyor ve ilk hafta banyo yapmamanız lazım. ertesi günü kontrole gidiyorsunuz koruyucu lensleri çıkarıyoe doktor. ardından ultra hd görüntüye merhaba diyorsunuz. tabi kapakçıklar yeni oturduğu için çok net oluyor zamanla hafif bir görüntü kalitesi düşüyor. benim iki gözümde 0 iken şuan 0,25 - 0,50 civarında.
tam olarak 3 ay sonunda kalıcı nir göz numaranız oluyor.
bana sorarsanız imkanı olan herkesin kesinlikle yaptırması gereken ameliyattır.
şimdi olsa şimdi yine yaptırırım. kesinlikle ne acı duydum ne rahatsızlık.
gözlüklerden kurtulmanın verdiği keyfi hiçbir şey veremez. gözlük kullananlar bilir. yaptırın kurtulun. şimdiden geçmiş olsun, sıhhatle kalın.
edit: sormak istediğiniz bir şey varsa yeşillendirin dostlar yardımcı olmaya çalışırım.
Edit2: 48 gün olmuş ameliyat olalı. Bir kaç gün önce kontrole gittiğimde, 0,25 ve 0,50 olan gözlerim şuan 0 ve 0,25 oldu. Görüşümde oldukça net.
Gün geçtikçe düzeliyor umudunuzu kaybetmeyin.
Edit3: 660 gün oldu bugün. Gözlerim hala çok iyi. Pişman olmadım ameliyat olduğuma.
şüphesiz parliament night blue'dur.
saymakla bitmez.
(bkz: carla)
(bkz: carla)
Vizesi olmayan insanları düşündürür.