bugün

başkanlık sistemi

Başkanlık sistemi sadece 4 parti etrafında dönüyor! Oy kullanmayanlar ya da meclis dışında ki partiler bu konuda ne diyor? %10 luk seçim barajına takılan partiler olmadan bu rejim değişikliği demokratik olamaz! Bir gruplaşma var gibi fakat chp mecliste tek başına hayır diyor gibi fakat değil!

Bu ülke sadece 4 partiden oluşmuyor.

adalet ve kalkınma partisi

Başkanlık sistemini istediği zaten belli
Fakat akp'de kurucuları ve bir çok isim istemiyor.

milliyetçi hareket partisi
Devlet bahçeli ve yanında kiler destekliyor.
Fakat mhp de istemeyen ve karşı çıkan bir çok isim var. Hatta mhp'de devlet bahçeli'yi ihraç tartışılıyor!

halkların demokratik partisi

Hdp vekillerinin seçimlerde oy kullanmaması bunun yanında apo'nun zaten bu sistemi geçmişten beri desteklediği biliniyor! Yerel yönetimler yasasında federasyonun önü açılmış köyler mahalle yapılmış bunun yanında başkanlık sistemi geçmesi halinde başkan olacak kişinin bir kanun hükmünde kararnamesi ile fedarasyona geçirilcektir!

cumhuriyet Halk Partisi
istemiyor.

vatan partisi

https://www.youtube.com/watch?v=Yp92bI-sMBIhttp://www.dailymotion.co...sistemi-bir-tuzaktir_news

Başkanlığa hayır diyor!

bağımsız türkiye partisi

Www.milliyet.com.tr/haydar-bas-baskanlik-sistemi-abd-nin-istanbul-yerelhaber-826287/

demokrat parti

mobil.hurriyet.com.tr/dp-genel-baskani-uysal-baskanlik-sisteminin-mi-40276062

Hayır diyor!

demokratik sol parti

mobil.hurriyet.com.tr/dsp-lideri-aksakaldan-baskanlik-elestirisi-40263396

Hayır diyor!

doğru yol Partisi

http://www.dyp.com.tr/icerikoku.asp?id=2582

Hayır diyor!

emek partisi

https://www.pirha.net/bas...leni-yapacagiz-34015.html

Hayır diyor!

genç parti

m.ensonhaber.com/cem-uzan-basbakana-meydan-okudu-2014-06-05.html

Adam meydan falan okuyor!

hak ve Eşitlik Partisi

https://m.facebook.com/Os...ekesin1923/?locale2=pl_PL

Hayır diyor!

liberal Demokrat Parti

http://www.ldp.org/baskan...in-onerisine-neden-karsi/

Adamlar normalde başkanlık sistemini savunur fakat akp sistemine hayır diyor!

saadet partisi

http://www.cumhuriyet.com...degil__despotizmdir_.html

Peki eski liderler bu konuda ne diyordu!

Alparslan Türkeş ve necmettin Erbakan

https://m.youtube.com/watch?v=6jt9Xjq8FWQ

bülent ecevit

http://www.cumhuriyet.com...cin_bakin_ne_demisti.html

Bu da recep tayyip erdoğan

https://m.youtube.com/watch?v=SQkusvJHeqg
© copyright 2005 - 2026