bugün

konya

Güzel memleketim bizlerin hep Karamanoğlu olarak kalması lazımdı antalya üzerinden denizlere açılabilirdik. Güzel ülke olabilirdi. Türkmenleri rumeliye süren Osmanlı sağolsun malum kişilerle uğraşıyoruz.
© copyright 2005 - 2026