bugün

muşta

Namert icadıdır. Bunu icat eden de, kullanan da namerttir. Kavga etmeyi bilmeyen orospu evlatları kullanır.

namert: Korkak, alçak, mert olmayan.

Kavga etmeyi bilmiyorsanız bile böyle şeylere merak salmayın. Gidin efendi gibi dayağınızı yeyin oturun, en azından namertlik yapmamış olursunuz. Hatta kavgadan uzak durun. kavga; gereksiz, salakça bir şey zira.

Gerçi bunu kullanan adamların buralarda takılacaklarını ve bunu okuyacaklarını pek zannetmiyorum. Çünkü o piçlerin çogu şu an sağda solda serseri gibi sürtüyorlardır eminim. Sizler temiz insanlarsınız bakmayın, sadece biraz abazasınız o kadar.

italyann abinizden selamlar.

Edit: dayak yemedim lan. Az evvel bir kavga videosu izledimde, oha dedim. Yesem söylerim amk niye saklayayım.
© copyright 2005 - 2026