bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yapay zekaya entry yazdıran yazar3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- 65 şut çekip gol atamamak4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- 48 takım içinde 47 nci olmak4
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- günün sözü2
- oyuncu2
- beyaz otomobil satın almak10
- yazma diyince yazmayan erkek4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- amazon com tr2
- paris te son tango6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- anın görüntüsü15
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- iş kadını yazarlar6
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- misafir ağırlamak2
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 2026 dünya kupası16
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ege waw3
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- clydeless bonnie3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
kafatasçılık karşılıklı olarak bırakılmadığı sürece üstteki bir kaç entiri gibi nefret tohumları ekildikçe "insan" kaybetmeye devam edeceğimizi belirtmek istediğim başlıktır.
bakın "insan" öldü diye üzülen insanlar böyle kafatasçılık yapmaz. böyle yapanların işi sadece goy goydur. pkk kansız aşağılık tiplerin oluşturduğu bir örgüttür her birisinin eline kan bulaşmış vebal almışlardır. teröristin işi terör yapmaktır devletin işi vatandaşını korumaktır. terörist işini iyi yapıyor ve insanları katlediyorsa diğer vatandaşlara düşen teröre ve destekçilerine karşı durmaktır. hatta işini yapamayan hükümete karşı durmaktır..
burada görülüyor ki bu üstteki bazı entirileri yazan arkadaşların amacı insanların ölmemesi değil kafatasçılık yapıp "ben aslında çoh pis milliyetçiyimdir heee" kisvesi yaratmaktan başka bir şey değil. patlamalarda hayatını kaybedenleri yüceltmenin yolu "şov" yapmak değil bir şeylerin değişmesini sağlamaktır. bu da goy goy ile olmuyor maalesef. her patlama olduğunda elimizde tırmık ve meşaleler ile kürtleri avlamaya mı çıkalım istenen bu mudur anlayamıyorum artık..
tekrar ediyorum teröristi ve onu destekleyen her kim olursa olsun hatta bizzat hükümet bile olsa ( çözüm süreci ) karşısında duralım. ermenilere haklı olarak tepki gösteriyoruz sözde soy kırım var diye bizi suçluyorlar diye iyi ama insanımızın mentalitesine bakarsak kürtleri yok etmemiz gerektiği sonucu çıkmıyor mu ? bu kadar tezat içerisinde nasıl kendimizi savunacağız peki adamlara sürekli koz vererek..
bakın "insan" öldü diye üzülen insanlar böyle kafatasçılık yapmaz. böyle yapanların işi sadece goy goydur. pkk kansız aşağılık tiplerin oluşturduğu bir örgüttür her birisinin eline kan bulaşmış vebal almışlardır. teröristin işi terör yapmaktır devletin işi vatandaşını korumaktır. terörist işini iyi yapıyor ve insanları katlediyorsa diğer vatandaşlara düşen teröre ve destekçilerine karşı durmaktır. hatta işini yapamayan hükümete karşı durmaktır..
burada görülüyor ki bu üstteki bazı entirileri yazan arkadaşların amacı insanların ölmemesi değil kafatasçılık yapıp "ben aslında çoh pis milliyetçiyimdir heee" kisvesi yaratmaktan başka bir şey değil. patlamalarda hayatını kaybedenleri yüceltmenin yolu "şov" yapmak değil bir şeylerin değişmesini sağlamaktır. bu da goy goy ile olmuyor maalesef. her patlama olduğunda elimizde tırmık ve meşaleler ile kürtleri avlamaya mı çıkalım istenen bu mudur anlayamıyorum artık..
tekrar ediyorum teröristi ve onu destekleyen her kim olursa olsun hatta bizzat hükümet bile olsa ( çözüm süreci ) karşısında duralım. ermenilere haklı olarak tepki gösteriyoruz sözde soy kırım var diye bizi suçluyorlar diye iyi ama insanımızın mentalitesine bakarsak kürtleri yok etmemiz gerektiği sonucu çıkmıyor mu ? bu kadar tezat içerisinde nasıl kendimizi savunacağız peki adamlara sürekli koz vererek..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar