bugün

murathan mungan

"Sanma gittim buralardan
mürekkebin hafızasında saklı söz seğirir yazdıkça
geçtikçe, kaldıkça
döneceğim bir gün
söz!"

Hep yazsın, hep konuşsun inşallah.

edit: duyduk, duymadık demeyin bunu bile eksileyenler var. Acaba şiiri mi beğenmedi? Yoksa hep yazmasını istememizi mi? Yoksa ailesel ve ya cinsel nedenler mi var? Neyse, ben kaçtım.
© copyright 2005 - 2026