bugün

timur açar

aramızda geçen güzel bir diyalog;

bir grup genç büyük adada bisiklet kiralar var dinlenmek için bir çay bahçesine girer. ve timur abimizi görür.1 saatlik bir ıkınma sonunda* bir kişi* cesaret eder ve timur abinin yanına gider ve;

- izzet abi bi fotoğraf alabilirmiyiz abi şöyle çamların altında.
izzet abi: hehe tamam
- sağol abi. hayranınız abi
izzet abi: ulen 1 saattir muhabbet buydu dimi. fotoğraf muhabbeti.
- evet abi seviyoruz abi.

ve foto 3 kişi ile çekilir.

oda ne arkadan 6 kişi daha..

ve sonunda güzel bir aile tablosu *
© copyright 2005 - 2026