ankara

Doğduğum olmasa da doyduğum şehir, sevmeye çalışmak için yeterli bi sebep olmakla birlikte öyle abartılacak kadar sevilmeyecek bir tarafını da görmüş değilim.. gereğinden fazla bi beklenti var niyeyse..
© copyright 2005 - 2026