bugün

ankara

Altyapı, üst yapı, şehir ve bölge planlaması gibi kriterler bakımından 10/10 luk bir şehirdir. insan kalitesi de Türkiye'deki birçok şehirden çok çok iyidir. Bir büyükşehire göre yaşam kısmen ucuz ve rahattır. Ulaşım imkanları iyidir. Arabanız olmadan da Ankara'da istediğiniz yere gidebilirsiniz. Fakat başkent olmasından mıdır artık, ya da bürokrasi şehri olmasından mıdır bilemiyorum, Ankara doğumlu olmayanlara soğuk ve sıkıcı gelebilir.
© copyright 2005 - 2026