bugün

nez

Kral tv'de klibi yayınlandığı yıllarda askeriye kantininde bir er peşpeşe gözlerini kırpıştırıyordu. Napıyorsun dediğimde "ben şındi fotrafıni çekiyore, ahşamına heyal edip asıliyore" denmişliği vardır.
© copyright 2005 - 2026