bugün

whatsapptan gelen mesajı bildirimlerden okumak

an itibari ile birk az daha yaptığım eylem. insan görüldü yapmak istemiyor ayıp olur diye. kefim ne zaman isterse o zaman cevap veriyorum.
© copyright 2005 - 2026