bugün

antalya

galiba ilk günden kazık yediğim şehir. havaalanından deepoya 3 5 kilometrelik yol için belediye otobüsü tek kullanımlık kart için benden 10 tl aldı. eğer normal fiyat buysa belediye sağlam sövüşlüyor milleti.
© copyright 2005 - 2026