no 309

Başroldeki esas oğlanımızın acilen diksiyon eğitimi alması gerekiyor diye düşünüyorum zira s leri ve j leri aynı telaffuz etmekte.
" O jaman şeni şijin evin oörden alirim yarin şabah."
© copyright 2005 - 2026