bugün

command and conquer red alert 3

simcity 4 ten sonra çıkan simcity 2013 gibi age of empires 2 den sonra çıkan age of empires 3 gibi çöptür.

Çizgifilm gibi grafikleri daya, sinematiklere taş gibi karıları daya -mini etekli siper mı olur amk- sonra biz güzel oyun yaptık.

Red Alert 2 yi siktir et red alert 1 bile hala oynanıyor ama ra3 ün oynandığı düşünmüyorum.
© copyright 2005 - 2026