bugün
- kadınlar neden aldatır8
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlükteki zengin yazarlar3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- donald trump4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- dut ağacı5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi2
- altin2
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- chp'deki değişimciler5
- karı hoplatmak3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- orospum2
- sedat pekmez12
- yagmurcu ile revani yemek4
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- eren ali bingöl2
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
- türkiye eyalet haritası2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- agresif süs köpeği3
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- utanmadan şort giyen erkek7
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- duşta şarkı söylemek2
- z kuşağının metal dinlememesi2
- ismet gurbuz 202418
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- askerlik4
hayata bakış açılarının keskinleştiği, insanlar içi boşaltılmış fikirlerle nasıl birbirine düşürülür sorusuna gayet net bir cevap veren manzaralara şahit olduğumuz birkaç mekandan biri...
solcu olmak. ya da sağcı olmak. ya da bu iki gruba da dahil olmak istememek. ve bunun içinden çıkılmaz çelişkisi. beynimin kıvrımlarını zonklatacak kadar düşünmeme rağmen hiçbir şekilde anlamıyorum iki insanın biri sağcı biri solcu diye çatışmasını.
fikir ayrılıkları doğacaktır mutlaka birden fazla insanın olduğu her yerde olduğu gibi.
fakat anlayamadığım ülkenin ilerlemesi gerektiğini tamamen rafa kaldırıp (iki tarafın da bu ülke için iyi şeyler düşündüğünü varsayıp yola çıkıyorum); ülkeyi biz daha iyi ilerletiriz, sizin fikriniz faşistçe, siz dinsizsiniz, biz özgürlük, eşitlik istiyoruz, biz kültürel değerlerimize sahip çıkmak istiyoruz sloganlarıyla ülkenin avrupa da birçok devletin hayalini bile kuramayacağı genç kitlesini parçalara ayırmak ne kadar mantıklı. hangi tarafın isteklerine uyuyor bu durum. işçilerin, çiftçilerin, memurların, yöneticilerin ve diğerlerinin kardeşçe yaşayacağı bir ülke hayal etmek ve bunun için savaşmak kimsenin aklına gelmiyor mu?
1 mayıs gösterilerinin taksim'de yapılıp yapılmama konusuna gelince de benim ve benim gibi birçok insan için sorun teşkil edeceğini düşünmüyorum. fakat taksim 77'deki kanlı olaylarda da ispatlandığı gibi her türlü saldırı ve provakasyona açıktır. taksim'de sendika liderlerinin bu kadar ısrar etmelerini anlayamıyorum. kendileri için bu kadar anlamlı olan bir gün yöneticilerle sidik yarışına döndürme, siyasi kararları etkileyebilecek güçleri olduğunu kanıtlama uğraşısına dönüştü. eğer bu kadar güçlüyseler, ssgss'nin geçmesine izin verdirmeseydiler ya. netice itibari ile 80'lere dönmek istemeyen bir genç olarak tüm işçilerimizin, sol görüşlü insanlarımızın kısaca 1 mayıs'ı kutlamak isteyen herkesin işçi bayramını kutluyorum.
80 lere dönmek istemiyoruz
bir hayale inanmak
solcu olmak. ya da sağcı olmak. ya da bu iki gruba da dahil olmak istememek. ve bunun içinden çıkılmaz çelişkisi. beynimin kıvrımlarını zonklatacak kadar düşünmeme rağmen hiçbir şekilde anlamıyorum iki insanın biri sağcı biri solcu diye çatışmasını.
fikir ayrılıkları doğacaktır mutlaka birden fazla insanın olduğu her yerde olduğu gibi.
fakat anlayamadığım ülkenin ilerlemesi gerektiğini tamamen rafa kaldırıp (iki tarafın da bu ülke için iyi şeyler düşündüğünü varsayıp yola çıkıyorum); ülkeyi biz daha iyi ilerletiriz, sizin fikriniz faşistçe, siz dinsizsiniz, biz özgürlük, eşitlik istiyoruz, biz kültürel değerlerimize sahip çıkmak istiyoruz sloganlarıyla ülkenin avrupa da birçok devletin hayalini bile kuramayacağı genç kitlesini parçalara ayırmak ne kadar mantıklı. hangi tarafın isteklerine uyuyor bu durum. işçilerin, çiftçilerin, memurların, yöneticilerin ve diğerlerinin kardeşçe yaşayacağı bir ülke hayal etmek ve bunun için savaşmak kimsenin aklına gelmiyor mu?
1 mayıs gösterilerinin taksim'de yapılıp yapılmama konusuna gelince de benim ve benim gibi birçok insan için sorun teşkil edeceğini düşünmüyorum. fakat taksim 77'deki kanlı olaylarda da ispatlandığı gibi her türlü saldırı ve provakasyona açıktır. taksim'de sendika liderlerinin bu kadar ısrar etmelerini anlayamıyorum. kendileri için bu kadar anlamlı olan bir gün yöneticilerle sidik yarışına döndürme, siyasi kararları etkileyebilecek güçleri olduğunu kanıtlama uğraşısına dönüştü. eğer bu kadar güçlüyseler, ssgss'nin geçmesine izin verdirmeseydiler ya. netice itibari ile 80'lere dönmek istemeyen bir genç olarak tüm işçilerimizin, sol görüşlü insanlarımızın kısaca 1 mayıs'ı kutlamak isteyen herkesin işçi bayramını kutluyorum.
80 lere dönmek istemiyoruz
bir hayale inanmak
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar